Zdraví a zdravá výživa

 
 
 
Úvod > Zdraví a zdravá výživa
 

Jak ovlivňuje běh naše zdraví?

Sportovcům i nesportovce, všem nám stále připomínají, jaké blahodárné účinky má cvičení a samotný běh pro naše tělo. Články na blozích, na sociálních sítích, animace, obrázky či několikaminutové rozhovory se specialisty. Toho všeho najdeme dnes denně hromadu, avšak většina z těchto tvrzení je vskutku pravdivá. Běh je vynikající podporou tak našeho těla, jakož i celkového zdraví. Všechno má své "pro" a "proti", ale naštěstí běh má pouze samé "pro" a dnes bychom vám chtěli pár výhod přiblížit

,

Celý článek...
 

Nadupaný avokádový sendvič

Začněte své ráno s touto nadupanou (a ano, trendy) snídaní.

Celý článek...
 

7 největších chyb, které děláme po běhání

Můžeme říci, že průmysl výživy pro sportovce je v rozkvětu. Není tedy žádným překvapením, že reklamy na různé potraviny či nápoje, které mají dobít Vaši energii po tréninku na nás vyskakují zpoza každého rohu - z televize, časopisů, na internetu ...

Rob Danoff, lékař z Filadelfie se specializací na sportovní medicínu, však upozorňuje, že ne po každém tréninku je nutné ihned doplnit živiny svému tělu.

Danoff říká: "Lidé se mě neustále ptají, zda se musí po každém tréninku'dobiť'. Odpověď, kterou jim dávám je ne. Zejména v těch případech, kdy mají za sebou jen lehký trénink, například hodinu jógy, případně krátkou trasu běhu - v takových případech tělo skutečně nepotřebuje mnoho doplňovat. "

"Pokud je však cvičení prvé, co jste ráno udělali ještě před snídaní, je samozřejmě na místě, že se musíte najíst. Pokud jste však čtyři až šest hodin před lehkým tréninkem jedli, není vůbec potřeba doplňovat živiny ihned po jeho skončení. "

Co se týče kalorických sportovních drinků či tyčinek - jsou skvělé po více než hodině intenzivního cvičení, ale pro většinu z nás stačí po tréninku sníst jen pár kousků celeru nebo banánu a napít se dostatečně hodně vody.

Jaké další chyby po tréninku děláme? Čtěte dál!

Celý článek...