FAQ

 
 
 

Často kladené otázky

Prodáváte originální zboží? 

Ano. Zboží, které nabízíme je originální, nejedná se o žádné padělky či napodobeniny. Za originalitu a původ zboží ručíme svým dobrým jménem.

Dá se zboží objednat i jinak než přes internet?

Ano. Zajistili jsme pro Vás zákaznickou infolinku na čísle  00421 948 436 588 (každý pracovní den od 10:00 do 18:00 hod).

Při objednávání přes telefon si prosím předem připravte kód produktu nebo produktů, které jste si vybrali, velikost, adresu dodání a fakturační adresu, v případě, pokud se liší od adresy dodání.

Další možností je osobní návštěva v naší prodejně v Bratislavě, kde si Vámi vybrané zboží můžete fyzicky prohlédnout a vyzkoušet.

Jak si vyberu správnou velikost oblečení nebo obuvi?

Na naší stránce je k dispozici sekce Velikosti obuvi, která Vám pomůže vybrat si tu správnou velikost. Pokud byste si však nebyli jisti a potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznické lince +421 948 436 588 (každý pracovní den od 10:00 do 18:00 hod) nebo nám napište email na obchod@runningpro.cz

Co když potřebuji velikost, kterou u zboží uvedenou nemáte?

Pokud jste při konkrétním zboží nenašli Vaši velikost, znamená to, že tato velikost momentálně není dostupná. Kontaktujte nás na naší zákaznické lince +421 948 436 588  (každý pracovní den od 10:00 do 18:00 hod) nebo nám napište e-mail na obchod@runningpro.cz a my Vám prověříme dostupnost skladem u našeho dodavatele.

Mohu zrušit nebo změnit již zaslanou objednávku?

Pokud zboží ještě nebylo expedováno, Vaši objednávku můžete kdykoli zrušit nebo změnit po telefonické nebo e-mailové domluvě.

Pokud již Vaše objednávka byla expedována, v tomto případě nelze vaši objednávku změnit.

Pokud máte zájem Vaši objednávku po odeslání doplnit nebo upravit, kontaktujte nás na zákaznické lince +421 948 436 588 (každý pracovní den od 10:00 do 18:00 hod).

Je možné objednané zboží vrátit?

Ano, veškeré zboží objednané na stránkách RunningPro.cz lze vrátit do 14 pracovních dnů ode dne převzetí zboží. Více v sekci Vrácení zboží.

Jak mám postupovat při reklamaci?

Více informací o reklamacích najdete v našem Reklamačním řádu a v sekci Reklamace zboží.

Jaké možnosti platby za objednávku nabízíte?

Za Vámi objednané zboží můžete zaplatit těmito způsoby:

  • dobírkou při převzetí zboží od kurýra 
  • převodem na náš účet před expedicí zboží
  • vkladem na náš účet před expedicí zboží
  • platební kartou přes internet před expedicí zboží
  • platební kartou v kamenné prodejně
  • v hotovosti v kamenné prodejně

Pokud máme zboží, o které máte zájem, skladem a objednáte si ho do 14:00, na druhý pracovní den máte zboží na Vaší adrese.

Doba dodání zboží, které je skladem u našeho dodavatele je individuální. Lhůtu dodání najdete při konkrétním zboží (obvykle od 3 do 10 dní), v závislosti na lokalitě externího skladu.

Zboží se snažíme doručit vždy co nejrychleji. Pokud potřebujete zboží doručit expresně, kontaktujte naši zákaznickou infolinku na čísle +421 948 436 588(každý pracovní den od 10:00 do 18:00 hod) nebo nám napište e-mail na obchod@runningpro.cz my Vám ochotně prověříme, zda Vámi uvedený termín doručení je z naší strany reálný.

Více informací o nákupu najdete v sekci Vše o nákupu.

Pokud jste nenašli odpověď na Vaši otázku, kontaktujte nás na zákaznické lince +421 948 436 588 (každý pracovní den od 10:00 do 18:00 hod) nebo nám napište e-mail na obchod@runningpro.cz.

RunnningPro Team